Menu Close

Renginiai, parodos, tradicijos

TEMINĖ SAVAITĖ. RUDENS SVEIKATOS TAKELIU.

Tikslas: tenkinti vaikų norą pažinti, išbandyti, siekiant išsiaiškinti kaip atsiranda ant mūsų stalo maistas, skatinant dalyvauti pažintinėje-praktinėje veiklose kartu su savo grupės draugais.

Uždaviniai:

  1. Didinti supratimą apie vaisių, daržovių bei kitų sveikatai naudingų maisto produktų reikšmę žmogaus organizmui.
  2. Skatinti kūrybiškumą.
  3. Lavinti smulkiosios motorikos įgūdžius, taisyklingai bei saugiai naudotis stalo įrankiais, laikytis tinkamo bei saugaus elgesio naudojantis buitine technika.
  4. Skatinti dirbti komandinį darbą, formuojant vaikų bendravimą su bendraamžiais, pedagogais, visuomenės sveikatos specialistu.

Dalyviai: darželio vaikai, ikimokyklinio ugdymo mokytojai, auklėtojos padėjėjos, visuomenės sveikatos specialistė. 

Veiklos etapai:

1.Pokalbiai/diskusijos „Pasiruošimas žiemai – konservavimas“. Kūrybinė veikla, kur vaikai kartu su savo ugdytojais aptarė daržovių, vaisių, uogų naudą, bei kaip išsaugoti vitaminus žiemai. Kiekviena grupė konservavo į stiklainį savo skanėstą žiemai (paruoštame šablone, ant lapo pavaizduotame stiklainyje, vaikai, įvairiais būdais, iliustravo savo vaizduotę).

Dalyviai: „R. Gėlytės“,  „Saulutės“, „Saulėgrąžos“, „Lašiukai“, „Drugeliai“, „Bitutės“, „Vaivorykštė“.

2. Vaikai dalyvavimas kūrybiniame konkurse, kurį organizavo Klaipėdos visuomenės sveikatos biuras „Salotų salotos“, atkreipiant vaikų dėmesį į daržovių ir vaisių įvairovę, vartojimą. Vaikai kartu su auklėtoja bei visuomenės sveikatos specialiste, sugalvojo sveikatai palankų salotą, salotų pavadinimą. Pagal sugalvotą receptą pagamino salotą.

Dalyviai: „Bitutės“ .

 

3. Įgūdžių formavimas. Sveikuoliškų kokteilių gaminimas „Pieno tūsas”. Iš pasirinktų vaisių uogų vaikai pagamino pieno kokteilį. Dirbdami komandoje, aptaria produktų naudą, mokinosi gamint, naudotis stalo įrankiais.

Dalyviai: „Drugeliai“.

   

4. Loginis žaidimas „Kaip atsirado ant stalo…“. Šis žaidimas susipažindina vaikus su įvairiais produktais ir jų naudingumu sveikatai. Žaidimo metu ugdoma atmintis, susipažįstama su įvairių maisto produktų kilme.

5. Žinių ugdymas, prezentacija „Ar pažįsti vaisius ir daržoves?“. Aptarta kaip ir kur auga vaisiai ir daržovės. Diskutavimas ką labiausiai mėgsta vaikai. Diskusija užbaigta žaidimu „Sriuba/Kompotas“. Vaikai turėjo sudėlioti produktus, kurie tinka sriubai (daržovės) ir atskirai kompotui (vaisiai ir uogos).

6. Kūrybinė veikla. Gamtos peizažo kūrimas. Iš gamtinių medžiagų (lapų, kaštonų, gilių, akmenėlių, šakelių, rudens sodo gėlių, rudenėlio sunokintų vaisių, daržovių ir kt. lauke sukurtas rudens peizažas.

Dalyviai: „ Vaivorykštė“, „Meškiukai“, „R. Gėlytės“,  „Saulutės“, „Saulėgrąžos“, „Lašiukai“, „Drugeliai“, „Bitutės“.

                   

7. MANKŠTIADA. Lauke, skambant nuotaikingai muzikai, Meškutis (ikimokyklinio ugdymo mokytoja E. Mikalauskienė) ir Kiškutis (visuomenės sveikatos specialistė A. Konstantinova) surengė mankštą, įteikė sveikuoliškų dovanų.

Dalyviai: „ Vaivorykštė“, „Meškiukai“, „R. Gėlytės“,  „Saulutės“, „Saulėgrąžos“, „Lašiukai“, „Drugeliai“, „Bitutės“.

Vaizdinė medžiaga: https://www.youtube.com/watch?v=t1BMZTUMEDs

 

 

Skip to content