Menu Close

Renginiai, parodos, tradicijos

VASARIS

4 PAMOKA. BOKSAS. 

Štai ir įpusėjo #LTMŽ užsiėmimų ciklas. O praeitą savaitę mūsų sportininkai susipažino su dar viena sporto šaka – boksu. Vaikai stiprino visus kūno raumenis, nuvijo neigiamas emocijas bei įgijo daugiau pasitikėjimo savimi ir savo jėgomis.


TARPTAUTINIS PROJEKTAS. FAST HEROJAI.

Klaipėdos lopšelio – darželio „Žemuogėlė“ „Gėlyčių“ grupės ugdytiniai kartu su visuomenės sveikatos specialistė Anastasija Konstantinova ir ikimokyklinio ugdymo mokytoja Alisija Kymantaite dalyvavo tarptautiniame projekte #FASTHeroes – tai apdovanojimus pelniusi edukacinė iniciatyva, kuria siekiama padidinti supratimą apie insulto simptomus ir priminti apie poreikį greitai imtis veiksmų. Taip skatinamas nuostabus vaikų entuziazmas mokytis ir dalytis, skatinant juos skleisti žinias kitiems šeimos nariams, ypač savo seneliams. Prieš įgyvendinant projektą, buvo apklausti ugdytinių tėvai, kurie išreiškė savo palaikymą ir sutikimą vaikų dalyvavimui ir filmavimui. Projektas buvo įgyvendintas penkių savaičių eigoje, kiekviena savaitė buvo priskirta tam tikram herojui ir insulto požymiui. Taip pat buvo atsiųsta visa mokomoji medžiaga, kurią suteikė projekto organizatoriai. Pirmąją projekto savaitę vaikai susipažino su herojais, jų gyvenimu ir praeitimi, taip pat prisiminė savo šeimos herojus – senelius ir močiutes. Susipažino su šeimos vertybėmis, kodėl mes turime gerbti, puoselėti ir padėti senjorams. Demonstruojamoje knygoje buvo pavaizduota ir paaiškinta kokį poveikį turi insultas suaugusiojo organizmui ir kaip jį paveikia. Knygoje ši liga pavadinta kaip piktasis krešulys. Taip pat supažindinome vaikus su greitosios pagalbos numeriu – 112. Nuo antros iki penktos savaitės vaikai giliau ir detaliau gilinosi į pateiktus insulto simptomus, atlikinėjo užduotis, žaidimus ir stebėjo vaizdinę medžiagą. Baigiant įgyvendinti šį projektą, mes patikrinome vaikų įgytas žinias. Rezultatas tikrai stebinantis, vaikai puikiai ir aiškiai atsimena tris svarbiausius insulto simptomus, geba juos įvardinti taip pat vaikai žino ir atsimena kokių veiksmų reikia imtis teikiant pirmąją pagalbą. Vaikai įgijo ne tik teorinių žinių, bet taip pat informaciją įsisavino ir praktiniu būdu – grupėje buvo pagamintas „telefonas“ ir kiekvienas vaikas turėjo galimybė surinkti greitosios pagalbos numerį ir „iškviesti“ greitąją pagalbą. Užbaigus projektą kiekvienas vaikas buvo apdovanotas diplomais.


3 PAMOKA. ORIENTAVIMOSI SPORTAS. 

Ar mūsų mažieji žaidynių dalyviai yra girdėję apie ORIENTAVIMOSI SPORTO šaką? O taip! Taigi šią savaitę mūsų mažieji žaidynių dalyviai kartu su trenere Daiva sužinojo, kaip sportuoja ORIENTACININKAI ir atliko daaaug įvairių judesių. 🙌

EDUKACIJA. BALTIJOS GINTARAS IR ŠVYTURIŲ ISTORIJA.

Mūsų įstaigoje vyko kūrybiniai užsiėmimai – edukacija apie Baltijos gintarą ir Švyturių istoriją. Vaikai sužinojo Baltijos gintaro atsiradimo istoriją, apžiūrėjo gintaro inkliuzus, sužinojo apie gintaro gaudimą, gintaro lobį bei išmoko atskirti tikrą gintarą nuo dirbtinio. Kiekvienas ugdytinis užsiėmimo metu pasigamino po magnetuką, kurį galės pakabinti ant šaldytuvo. Vaikučiai smagiai ir įdomiai praleido laika kartu.


2 PAMOKA. PLAUKIMAS. 

#LTMŽ PLAUKIMAS 2-asis virtualus Lietuvos mažųjų žaidynių fizinio aktyvumo užsiėmimas kartu su trenere Ieva! Įdomu tai, kad susipažįstant su plaukimu pradžioje vanduo net nėra reikalingas – svarbu išbandyti naujus judesius ir smagiai praleisti laiką.
Visą užsiėmimą galite peržiūrėti: https://www.youtube.com/watch?v=eAP6yAcSkK0

ŠVENTĖ. VASARIO 16 D. 

Mūsų įstaigoje vyko Vasario 16-osios šventė „Sveikinu Lietuvą”. Ugdytiniai deklamavo eilėraščius, dainavo daineles, šoko ratelius skirtus Lietuvai. Taip pat tikrinome ar mūsų vaikučiai žino kokios yra Lietuvos vėliavos spalvos, kaip vadinasi Lietuvos sostinė ir, kokia gi ten didinga pilis stovi.

 


TRADICIJOS. VASARIO 16 D.
Mūsų mažieji patriotai, „Meškiukų” grupės vaikučiai paminėjo Vasario 16-ąją, klausydami Lietuvos Valstybės Himno bei įvairių dainelių: „Brangiausios spalvos”, „Nupiešiu Lietuvą” , na o kad klausymasis būtų įdomesnis, ugdytiniai Lietuvos žemėlapyje paliko savo mažus delniukų įspaudus. Taip pat mažieji Lietuvaičiai iš spalvotų drugelių sudėliojo Lietuvos vėliavą, susipažino su jos spalvomis ir jų eiliškumu.

RENGINYS. MES IR ESAME LIETUVA
Didžiuojamės savo ikimokyklinės „Saulutės” ir priešmokyklinės „Drugelių” grupių ugdytiniais, kurie šiandien dalyvavo vaikų skaitovų renginyje „Mes ir esame Lietuva”, lopšelyje-darželyje „Alksniukas”. Mūsų įstaigą atstovavo Viltė Vituvytė, kuri atliko eilėraštį „Gimta šalis” (S. Ramanauskienė), Herkus Valiukas – „Trys spalvos” (K. Ivinskis).  Nojus Sedelskis ir Gustė Urbonaitė, kurie atliko eilėraščius „Gimtinė” ir „Lietuva”. Taip pat renginyje ugdytiniai puikiai atsakinėjo į viktorinoje pateiktus klausimus apie Lietuvą bei šoko ratelius. Vaikučiai praleido nuostabiai smagų bei turiningą rytmetį.
   

TRADICIJOS. UŽGAVĖNIŲ ŠVENTĖ.
Na kaip smagiai  vaikučiai kartu su mokytojomis šventė Užgavėnių šventę! O kokie visi pasipuošę buvo, kokios nuostabios kaukės. Vaikučiai kartu su kanapiniu stengėsi nugalėti lašininį ir išvaryti žiemą iš kiemo. Jie atliko įvairias užduotis, dainavo, šoko ratelius, kepė blynus, kvietė saulytė, kad ji vis šilčiau ir ryškiau šviestų ir pavasaris skubėtų pas mus!
Dėkojame mūsų personažams, ikimokyklinio ugdymo mokytojoms Ritai, Gretai ir Rūtai, už nuostabų renginį: https://fb.watch/qbbv5rPsb1/

MUZIKINIS FESTIVALIS. KELIONĖ Į MUZIKOS ŠALĮ – 2024.

„Bitučių” grupės ugdytiniai, kartu su meninio ugdymo mokytoja, dalyvauja virtualiame respublikiniame muzikiniame festivalyje „Kelionė į muzikos šalį – 2024″. Ugdytiniai parengė muzikinį numerį pagal klasikos kūrinį Johann Strauss II – Tritsch-Iratsch-Polka ir jį atliko muzikos instrumentais: žvangutis, tamburinai ir klavės. Įdomu buvo tai, jog prieš mokantis groti, ugdytiniai turėjo išmokti ritmuoti ir pažinti natų ritmines vertes. Vaikams tai buvo įdomi, o kas svarbiausia naudinga patirtis. Aktyvus muzikos klausymas lavina vaikų protinę veiklą, vaizduotę, muzikinius gebėjimus, demėsingumą ir kt. Video medžiagą galima pamatyti mūsų Facebook puslapyje: https://fb.watch/qbbeEJoOxU/


1 PAMOKA #LTMŽ. MAGIŠKAS FUTBOLIUKAS. 
Štai ir baigėsi pirmos #LTMŽ savaitės pamoka „Magiškas futboliukas“. Pasinėrėme į II-ąjį žaidynių etapą, kurio metu prasidėjo virtualūs fizinio aktyvumo užsiėmimai. Šiais metais jie orientuoti į vidutinį ir aukštą fizinį aktyvumą, kurio anot Pasaulinės sveikatos organizacijos, ikimokyklinio amžiaus vaikai turi gauti net 60 min. per dieną. Pagrindinis užsiėmimų tikslas – skatinti ugdytinius nesustojamai judėti viso užsiėmimo metu. Sportavo ir maži, ir dideli. Patį užsiėmimą galite peržiūrėti https://youtube.com/watch?v=wRy9GwMB9Ic

UŽSIĖMIMAS. MAISTO PRODUKTAI IR CUKRUS. SVEIKOS ŠYPSENOS PRIEŠAI.

Šią savaitę mūsų įstaigoje vyravo viena pagrindinių temų, tai – „Maisto produktai ir cukrus. Sveikos šypsenos priešai.”
Atvykęs į svečius su plačia šypsena asiliukas aplankė įstaigos vaikučius ir kartu su visuomenės sveikatos specialiste ne tik pasakojo ką reikia daryti, kad dantukai išliktų sveiki, bet ir kuriuose maisto produktuose slepiasi daugiausia cukraus, kuris labai kenkia dantukams. Taip pat mūsų svečias parodė kokiomis priemonėmis ir kaip teisingai reikia valytis dantukus. Mielas asiliukas ugdytiniams paliko didelį įspūdį, sukėlė daug emocijų ir nepaliko abejingų, nes sužavėjo visus, ir vaikučius ir jų mokytojas.
Svarbiausia – nepamirškite, kad sveika šypsena tai ne tik gražūs dantys, bet ir gera savijauta!

PROJEKTAS. KAM REIKAINGI TILTAI.
„Drugelių“ gr. ugdytiniai vykdė projektinę veiklą „Kam reikalingi tiltai?”. Udytiniai kartu su priešmokyklinio ugdymo mokytojomis lankėsi Klaipėdos moksleivių saviraiškos centre, tęsė pažintį apie inžinerinius statinius, tiltus. Ugdytinius pasitiko centro direktorius ir edukatorės. Vaikai klausėsi pasakojimo „Tiltų kūrimo paslaptis”, atliko interaktyvias užduotis bei užduotis su kaladėlėmis:
– surinkti vaivorykštę;
– pastatyti kiekvienam aukščiausią tiltą;
– komandose – pastatyti ilgiausią tiltą.
Įdomiausia ir smagiausia užduotis surinkti pagal duotą pavyzdį kaladėlių fragmentą . Vaikams išvyka labai patiko, didelį įspūdį paliko pati mokykla, todėl norėtų čia sugrįžti.

UŽSIĖMIMAS. SMULKIOJI MOTORIKA.

Kol vieni valgo makaronus ar žaisdami juos kabina ant ausų , tuo tarpu mūsų vaikai, makaronų pagalba lavina smulkiąją motoriką. Smulkiosios motorikos lavinimas – ypač svarbus ankstyvajame amžiuje. Yra begalybe naudingų veiklų ir dalykų, kuriuos siūlo įvairūs būreliai, traukdami akį spalvingų priemonių gausa, tačiau daug ką galime pasidaryti patys, pritaikydami namuose esančius daiktus ir/ar maisto produktus.

Skip to content