VASARIS
4 PAMOKA. BOKSAS.
Štai ir įpusėjo #LTMŽ užsiėmimų ciklas. O praeitą savaitę mūsų sportininkai susipažino su dar viena sporto šaka – boksu. Vaikai stiprino visus kūno raumenis, nuvijo neigiamas emocijas bei įgijo daugiau pasitikėjimo savimi ir savo jėgomis.
TARPTAUTINIS PROJEKTAS. FAST HEROJAI.
Klaipėdos lopšelio – darželio „Žemuogėlė“ „Gėlyčių“ grupės ugdytiniai kartu su visuomenės sveikatos specialistė Anastasija Konstantinova ir ikimokyklinio ugdymo mokytoja Alisija Kymantaite dalyvavo tarptautiniame projekte #FASTHeroes – tai apdovanojimus pelniusi edukacinė iniciatyva, kuria siekiama padidinti supratimą apie insulto simptomus ir priminti apie poreikį greitai imtis veiksmų. Taip skatinamas nuostabus vaikų entuziazmas mokytis ir dalytis, skatinant juos skleisti žinias kitiems šeimos nariams, ypač savo seneliams. Prieš įgyvendinant projektą, buvo apklausti ugdytinių tėvai, kurie išreiškė savo palaikymą ir sutikimą vaikų dalyvavimui ir filmavimui. Projektas buvo įgyvendintas penkių savaičių eigoje, kiekviena savaitė buvo priskirta tam tikram herojui ir insulto požymiui. Taip pat buvo atsiųsta visa mokomoji medžiaga, kurią suteikė projekto organizatoriai. Pirmąją projekto savaitę vaikai susipažino su herojais, jų gyvenimu ir praeitimi, taip pat prisiminė savo šeimos herojus – senelius ir močiutes. Susipažino su šeimos vertybėmis, kodėl mes turime gerbti, puoselėti ir padėti senjorams. Demonstruojamoje knygoje buvo pavaizduota ir paaiškinta kokį poveikį turi insultas suaugusiojo organizmui ir kaip jį paveikia. Knygoje ši liga pavadinta kaip piktasis krešulys. Taip pat supažindinome vaikus su greitosios pagalbos numeriu – 112. Nuo antros iki penktos savaitės vaikai giliau ir detaliau gilinosi į pateiktus insulto simptomus, atlikinėjo užduotis, žaidimus ir stebėjo vaizdinę medžiagą. Baigiant įgyvendinti šį projektą, mes patikrinome vaikų įgytas žinias. Rezultatas tikrai stebinantis, vaikai puikiai ir aiškiai atsimena tris svarbiausius insulto simptomus, geba juos įvardinti taip pat vaikai žino ir atsimena kokių veiksmų reikia imtis teikiant pirmąją pagalbą. Vaikai įgijo ne tik teorinių žinių, bet taip pat informaciją įsisavino ir praktiniu būdu – grupėje buvo pagamintas „telefonas“ ir kiekvienas vaikas turėjo galimybė surinkti greitosios pagalbos numerį ir „iškviesti“ greitąją pagalbą. Užbaigus projektą kiekvienas vaikas buvo apdovanotas diplomais.
3 PAMOKA. ORIENTAVIMOSI SPORTAS.
EDUKACIJA. BALTIJOS GINTARAS IR ŠVYTURIŲ ISTORIJA.
Mūsų įstaigoje vyko kūrybiniai užsiėmimai – edukacija apie Baltijos gintarą ir Švyturių istoriją. Vaikai sužinojo Baltijos gintaro atsiradimo istoriją, apžiūrėjo gintaro inkliuzus, sužinojo apie gintaro gaudimą, gintaro lobį bei išmoko atskirti tikrą gintarą nuo dirbtinio. Kiekvienas ugdytinis užsiėmimo metu pasigamino po magnetuką, kurį galės pakabinti ant šaldytuvo. Vaikučiai smagiai ir įdomiai praleido laika kartu.
2 PAMOKA. PLAUKIMAS.
ŠVENTĖ. VASARIO 16 D.
Mūsų įstaigoje vyko Vasario 16-osios šventė „Sveikinu Lietuvą”. Ugdytiniai deklamavo eilėraščius, dainavo daineles, šoko ratelius skirtus Lietuvai. Taip pat tikrinome ar mūsų vaikučiai žino kokios yra Lietuvos vėliavos spalvos, kaip vadinasi Lietuvos sostinė ir, kokia gi ten didinga pilis stovi.
MUZIKINIS FESTIVALIS. KELIONĖ Į MUZIKOS ŠALĮ – 2024.
„Bitučių” grupės ugdytiniai, kartu su meninio ugdymo mokytoja, dalyvauja virtualiame respublikiniame muzikiniame festivalyje „Kelionė į muzikos šalį – 2024″. Ugdytiniai parengė muzikinį numerį pagal klasikos kūrinį Johann Strauss II – Tritsch-Iratsch-Polka ir jį atliko muzikos instrumentais: žvangutis, tamburinai ir klavės. Įdomu buvo tai, jog prieš mokantis groti, ugdytiniai turėjo išmokti ritmuoti ir pažinti natų ritmines vertes. Vaikams tai buvo įdomi, o kas svarbiausia naudinga patirtis. Aktyvus muzikos klausymas lavina vaikų protinę veiklą, vaizduotę, muzikinius gebėjimus, demėsingumą ir kt. Video medžiagą galima pamatyti mūsų Facebook puslapyje: https://fb.watch/qbbeEJoOxU/
UŽSIĖMIMAS. MAISTO PRODUKTAI IR CUKRUS. SVEIKOS ŠYPSENOS PRIEŠAI.
UŽSIĖMIMAS. SMULKIOJI MOTORIKA.
Kol vieni valgo makaronus ar žaisdami juos kabina ant ausų , tuo tarpu mūsų vaikai, makaronų pagalba lavina smulkiąją motoriką. Smulkiosios motorikos lavinimas – ypač svarbus ankstyvajame amžiuje. Yra begalybe naudingų veiklų ir dalykų, kuriuos siūlo įvairūs būreliai, traukdami akį spalvingų priemonių gausa, tačiau daug ką galime pasidaryti patys, pritaikydami namuose esančius daiktus ir/ar maisto produktus.